INBOUND MARKETING BLOG

Inbound Marketing początek – czas na grę

  • Stefan Materzyński
  • 08-8-2014
  • inbound marketing,
inbound marketing - początkiMedia społecznościowe i inbound marketing wyrównały szansę wszystkich graczy. Małe i średnie firmy, o stosunkowo niewielkim budżecie, mogą teraz rozwijać się i prześcigać konkurentów mających znacznie silniejszą pozycję na rynku.

Nie bój się zmian. Zaufaj ekspertom od marketingu, bądź elastyczny i idź naprzód, tam gdzie inni nie mieli odwagi.

Inbound marketing to przekraczanie sztywnych reguł

  • Nadszedł czas na wyróżnienie Twojej marki i zbudowanie silnej, generującej leady sprzedażowe witryny internetowej.
  • Nadszedł czas na zastanowienie się nad potrzebami i celami odbiorców oraz na skierowanie do nich bardziej personalnego, wartościowego przekazu.
  • Nadszedł czas, żeby przestać zasłaniać się przypadkowymi, nieadekwatnymi pomiarami i rozpocząć budowanie zintegrowanych kampanii, opartych na konkretnych danych, które bezpośrednio wpływają na skuteczność działań marketingowych.

inbound marketing

  • Nadszedł czas na zastąpienie płatnych banerów reklamowych wartościowym i ciekawym contentem, publikowanym w mediach społecznościowych czy na blogu branżowym.
  • Nadszedł czas na ustalenie dynamicznego budżetu, dostosowanego do ciągłych zmian strategii opartej na wnikliwej analizie zachowań konsumentów i bieżącej sytuacji na rynku.
  • Nadszedł czas na czerpanie z nieskończonych źródeł wiedzy, jakie stanowią portale społecznościowe.
  • Nadszedł czas na wyróżnienie się w przestrzeni internetowej i “zostanie odnalezionym” przez odbiorców szukających informacji, produktów lub usług związanych z naszą branżą.
  • Nadszedł czas na generowanie leadów sprzedażowych i budowanie lojalności.
  • Nadszedł czas na nowe podejście, wykraczające poza tradycyjną wiedzę i konwencjonalne rozwiązania.
  • Nadszedł czas na zmiany!

 

Nadszedł czas na opracowanie i wdrożenie Twojego inbound marketingowego planu gry!