INBOUND MARKETING BLOG

Najważniejsze źródła wiedzy o inbound marketingu – sieć społecznościowa

  • Stefan Materzyński
  • 01-8-2014
  • inbound marketing,
inbound marketingSieć społecznościowa pełna jest wyjątkowych ludzi, ciekawego contentu i przydatnych źródeł. Firmy takie jak HubSpot oraz wielu innych ekspertów jak Chris Brogan czy David Meerman Scott, zbudowali swoją markę, edukując ludzi za pośrednictwem często darmowych blogów, e-booków, szkoleń online, webinariów, programów prowadzonych na  żywo w przestrzeni internetowej oraz podcastów.

Wykorzystaj cenne informacje i wskazówki, udostępniane przez profesjonalistów. Pamiętaj tylko, że korzyść, którą może Ci przynieść aktywność w mediach społecznościowych jest wprost proporcjonalna do Twojego zaangażowania i włożonej pracy.

Napisałeś wartościowego i ciekawego e-booka, artykuł lub nakręciłeś zabawne e-video? Podziel się swoim contentem ze społecznością! Jeżeli natomiast potrzebujesz danego produktu, profesjonalnych usług lub porady, wspieraj firmy i jednostki, które poświęcają swój czas i energię na wzbogacanie sieci społecznościowych, czyniąc je wspaniałym miejscem do nauki i rozwoju.

Blogi

inbound marketing

Kursy internetowe

Źródła HubSpot

Książki

  • Inbound Marketing, Brian Halligan i Dharmesh Shah
  • The New Rules of Marketing & PR and World Wide Rave, David Meerman Scott
  • The Long Tail, Chris Anderson
  • Groundswell, Charlene Li i Josh Bernoff
  • Trust Agents, Chris Brogan I Julian Smith
  • The New Influencers, Paul Gillian
  • Get Content, Get Customers, Joe Pulizzi
  • Personality Not Included, Rohit Bhargava