Inbound Marketing Blog

Co nam umożliwia marketing automation?

  • Stefan Materzyński
  • 04-4-2014
  • marketing automation,

Przy pomocy specjalistycznego oprogramowania klasy marketing automation, prawdziwy marketingowiec może osiągnąć naprawdę wiele. Poniżej zostały wymienione najistotniejsze działania.

CZYTAJ WIĘCEJ

Marketing Automation dla biznesu

  • Stefan Materzyński
  • 21-3-2014
  • marketing automation,

Automatyzacja Marketingu jest narzędziem,  które przyjmuje formę specjalistycznego  oprogramowania mającego na celu:

  • usprawnienie procesów marketingowych
  • lepsza organizacje zadań
  • pełna automatyzacja stosowanych strategii
  • precyzyjna ocena skuteczności stosowanych strategii

CZYTAJ WIĘCEJ

E-mail marketing bogatszy w grafikę

  • Stefan Materzyński
  • 07-3-2014
  • e-mail marketing, grafika,

Większość osób intuicyjnie przypisuje dużą wagę grafice, zamieszczając ją w swoich wiadomościach mailowych i nie są oni w błędzie. Ludzkie oko mając do wyboru tekst lub obraz wybierze zdecydowanie to drugie, które jest znacznie bardziej atrakcyjne informacyjnie dla naszego mózgu.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak optymalnie zsynchronizować e-mail marketing z mediami społecznościowymi? Cz. 2

  • Stefan Materzyński
  • 28-2-2014
  • e-mail marketing, media społecznościowe,

Kontynuacja tematu z zeszłego tygodnia, gdzie przedstawione zostały konkretne korzyści płynące z połączenia tych dwóch metod marketingowych, oraz to jak się za to zabrać. W tym artykule zostaną omówione kolejne istotne, a zarazem konkretne elementy przy integracji e-mail marketingu i mediów społecznościowych.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak optymalnie zsynchronizować e-mail marketing z mediami społecznościowymi? Cz. 1

  • Stefan Materzyński
  • 21-2-2014
  • e-mail marketing, media społecznościowe,

E-mail marketing ma za sobą długą historię i większości firm nie trzeba przekonywać o jego walorach. Media społecznościowe to z kolei nowa forma kontaktu ale nadzwyczaj popularna, a co za tym idzie intensywnie się rozwijająca.  W bardzo wielu przypadkach obie metody marketingowe wykorzystywane są do kontaktu z klientem, ale niestety oddzielnie. Natomiast pełna integracja znacznie zwiększy poziom odniesionych przez nas korzyści oraz otworzy przed nami wcześniej niedostępne opcje i możliwości. Badania przeprowadzone przez (getresponse) mówią o wzroście klikalności rzędu 115%, uzyskanej właśnie dzięki integracji tych dwóch metod.

CZYTAJ WIĘCEJ