Inbound Marketing Blog

Marketing w mediach społecznościowych kontra e-mail marketing

  • Stefan Materzyński
  • 14-2-2014
  • e-mail marketing, media społecznościowe,

Media społecznościowe są na „topie”. To tam dochodzi do innowacji marketingowych. Email jest passe. E-mail marketing równa się zacofanie. Takie spojrzenie na sprawę mocno wprowadza w błąd. Czemu? Nie wszystko co przydatne musi być „hot”. Weźmy na przykład chleb. Ludzkość je go nie od stuleci, ale wręcz od tysiącleci i jakość jej się to do tej pory nie znudziło. Jest on po prostu na to zbyt przydatny i uniwersalny. To samo tyczy poczty elektronicznej. Posiadanie własnego konta email stało się taką samo normą, jak spożywanie kanapki na śniadanie – może nawet bardziej.

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak zoptymalizować email marketing pod urządzenia mobilne?

  • Stefan Materzyński
  • 07-2-2014
  • e-mail marketing,

Na naszych oczach następuje kolejna ewolucja w dziedzinie wiadomości pocztowych. Tym razem to nie świat wirtualny walczy z realnym, papier z najprawdziwszego drzewa kontra nasz ekran monitora, nie teraz chodzi o rozmiar, a konkretnie o rozmiar monitora. Co raz więcej ludzi nie sprawdza swej poczty - wygodnie usadowionych przed dużym ekranem swego komputera i spokojnie popijających: kawę, herbatę, a może coś mocniejszego? Teraz to się dzieje w: tłoku, pośpiechu i niewygodnej pozycji (stanie na baczność wcale nie jest najgorszą z opcji), a wszystko to dzięki licznym urządzeniom mobilnym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Korzyści płynące z e-mail marketingu

  • Stefan Materzyński
  • 31-1-2014
  • e-mail marketing,

Idea Internetu powstała w 1962 roku, a pomysł na e-mail ukształtował się w 1965 roku. Cztery lata później wdrożono w życie praprzodka Internetu, eksperymentalną sieć komputerową, a w ciągu następnych dwóch lat została wymyślona usługa przesyłania informacji między komputerami. Historia Internetu i poczty elektronicznej jest nierozdzielna, wzajemnie przeplatująca się, rozwój jednej pociągał za sobą rozwój drugiej.

CZYTAJ WIĘCEJ

E-mail marketing w liczbach na podsumowanie roku 2013

  • Stefan Materzyński
  • 24-1-2014
  • e-mail marketing,

Pod koniec ubiegłego roku liczba wiadomości marketingowych wysłanych drogą elektroniczną sięgnęła 838 miliardów. By móc sobie w wyobrazić skalę tego zjawiska warto wiedzieć, że naszą drogę mleczną tworzy grubo ponad dwa razy tyle gwiazd. Poniżej zebrane dane statystyczne mają pokazać drogę, jaką przeszedł e-mail marketing w minionym roku oraz to dokąd zmierza.

CZYTAJ WIĘCEJ

Content marketingowy banał z którym trzeba się zmierzyć cz.2

  • Stefan Materzyński
  • 10-1-2014
  • content marketing,

Z pierwszej części postu już wiemy, że w content marketingu najważniejszym elementem są odbiorcy. To zdobycie własnej publiczności powinno determinować całą strategię. Co istotne, wśród publiczności warto rozpoznać pewne wzorce zachowań, przejawiające się w trakcie interakcji z contentem. Traktowanie wszystkich odbiorców jednakowo to wg J.Rohrsa najczęstszy błąd popełniany przez marketingowców. Poniżej ciąg dalszy typów publiczności wyróżnianych przez autora książki „Publiczność: Marketing w erze subskrybentów, fanów i naśladowców.”

CZYTAJ WIĘCEJ