Inbound Marketing Blog

4 NAJPOPULARNIEJSZE METODY GENEROWANIA LEADÓW DLA FIRMY TECHNOLOGICZNEJ

  • Stefan Materzyński
  • 24-2-2017
  • leady sprzedażowe, pozyskiwanie leadów,

Założenie firmy chyba nigdy nie było tak łatwe jak w dzisiejszych czasach. Paradoksalnie jest to też jedna z przyczyn, dla których tak wielu nie udaje się utrzymać na rynku. Współczesny klient, poszukujący odpowiedniego oprogramowania dla swojej firmy, może zmienić dostawcę przy pomocy jednego kliknięcia myszką, a konkurencja prześciga się w sposobach przyciągania odbiorców. Które z popularnych metod pozyskiwania klientów najlepiej sprawdzają się zatem w branży IT?

CZYTAJ WIĘCEJ

3 ELEMENTY, KTÓRE POMOGĄ SKUTECZNIE STWORZYĆ I ROZWIJAĆ BIZNES E-COMMERCE

  • Stefan Materzyński
  • 24-2-2017
  • e-commerce,

Tworzenie sklepów internetowych nie jest procesem łatwym i szybkim, ale nie jest też zadaniem przesadnie trudnym. Mamy sporą szansę na sukces oczywiście pod warunkiem, że posiadamy spójną i ciekawą koncepcję, odpowiedni budżet i ludzi, którzy skutecznie zrealizują plany. Zadaniem zdecydowanie trudniejszym jest generowanie dodatniego wyniku finansowego, co pozwoli zbudować opłacalny biznes. W tym wpisie postaram się przedstawić 3 najistotniejsze elementy, które według mnie pozwalają stworzyć dochodowy biznes e-commerce:

CZYTAJ WIĘCEJ

10 elementów e-booka gwarantujących zaistnienie w sieci

  • Stefan Materzyński
  • 09-1-2015
  • call-to-action, CTA, e-book, e-booka,

Bez znaczenia czy dopiero zaczynasz przygodę z pisaniem e-booków, czy wiesz już „z czym to się je”, powinieneś bez przerwy śledzić najnowsze trendy dotyczące tego rodzaju kontaktu z odbiorcą i na bieżąco monitorować zainteresowania swojej grupy docelowej. Być może nadszedł czas na zmianę retoryki, bo zyskałeś na tyle zaufane grono, że możesz pozwolić sobie na większą swobodę podczas pisania i wygenerować wartościowy lead?

CZYTAJ WIĘCEJ

Przepis na e-booka generującego wartościowy lead

  • Stefan Materzyński
  • 02-1-2015
  • call-to-action, e-booka, generowanie leadów, social media,

Gdy już opanujesz proces działania machiny do automatyzacji marketingu, szybko zorientujesz się, że elementem którego niezbędnie potrzebujesz, a ponadto potrzebujesz go w coraz większej ilości jest wartościowa treść. To niezbędny składnik w przypadku generowania leadów. Wszelkie działania skierowane w stronę internautów opierają się na prostej zasadzie - bez wartościowej treści niczego nie osiągniesz.

CZYTAJ WIĘCEJ

6 typów maili w E-mail marketingu

  • Stefan Materzyński
  • 19-12-2014
  • e-mail, e-mail marketing, lead nurturing, newsletter,

Bez względu na to czy prowadziłeś już kampanię mailingową czy zastanawiasz się nad jej uruchomieniem, pewnie nie raz myślałeś o rodzaju treści które możesz publikować. Chcesz informować subskrybentów o cotygodniowych promocjach? Jak często chcesz kierować do nich swój przekaz? Czy dedykowane wysyłki znacząco poprawią Twoją sprzedaż i usprawnią przepływ kanału marketingowego? Są to podstawowe pytania na które powinien odpowiedzieć każdy profesjonalny marketingowiec przed wyborem formy e-mail marketingu.

CZYTAJ WIĘCEJ