4 NAJPOPULARNIEJSZE METODY GENEROWANIA LEADÓW DLA FIRMY TECHNOLOGICZNEJ
- Stefan Materzyński
- 28-2-2017
- leady sprzedażowe, pozyskiwanie leadów,
3 ELEMENTY, KTÓRE POMOGĄ SKUTECZNIE STWORZYĆ I ROZWIJAĆ BIZNES E-COMMERCE
- Stefan Materzyński
- 26-2-2017
- e-commerce,
Tworzenie sklepów internetowych nie jest procesem łatwym i szybkim, ale nie jest też zadaniem przesadnie trudnym. Mamy sporą szansę na sukces oczywiście pod warunkiem, że posiadamy spójną i ciekawą koncepcję, odpowiedni budżet i ludzi, którzy skutecznie zrealizują plany. Zadaniem zdecydowanie trudniejszym jest generowanie dodatniego wyniku finansowego, co pozwoli zbudować opłacalny biznes. W tym wpisie postaram się przedstawić 3 najistotniejsze elementy, które według mnie pozwalają stworzyć dochodowy biznes e-commerce:
10 elementów e-booka gwarantujących zaistnienie w sieci
- Stefan Materzyński
- 09-1-2015
- call-to-action, CTA, e-book, e-booka,
Bez znaczenia czy dopiero zaczynasz przygodę z pisaniem e-booków, czy wiesz już „z czym to się je”, powinieneś bez przerwy śledzić najnowsze trendy dotyczące tego rodzaju kontaktu z odbiorcą i na bieżąco monitorować zainteresowania swojej grupy docelowej. Być może nadszedł czas na zmianę retoryki, bo zyskałeś na tyle zaufane grono, że możesz pozwolić sobie na większą swobodę podczas pisania i wygenerować wartościowy lead?
Przepis na e-booka generującego wartościowy lead
- Stefan Materzyński
- 02-1-2015
- call-to-action, e-booka, generowanie leadów, social media,
Gdy już opanujesz proces działania machiny do automatyzacji marketingu, szybko zorientujesz się, że elementem którego niezbędnie potrzebujesz, a ponadto potrzebujesz go w coraz większej ilości jest wartościowa treść. To niezbędny składnik w przypadku generowania leadów. Wszelkie działania skierowane w stronę internautów opierają się na prostej zasadzie - bez wartościowej treści niczego nie osiągniesz.
6 typów maili w E-mail marketingu
- Stefan Materzyński
- 19-12-2014
- e-mail, e-mail marketing, lead nurturing, newsletter,
Bez względu na to czy prowadziłeś już kampanię mailingową czy zastanawiasz się nad jej uruchomieniem, pewnie nie raz myślałeś o rodzaju treści które możesz publikować. Chcesz informować subskrybentów o cotygodniowych promocjach? Jak często chcesz kierować do nich swój przekaz? Czy dedykowane wysyłki znacząco poprawią Twoją sprzedaż i usprawnią przepływ kanału marketingowego? Są to podstawowe pytania na które powinien odpowiedzieć każdy profesjonalny marketingowiec przed wyborem formy e-mail marketingu.