Inbound Marketing Blog

4 wskazówki jak dobrać skuteczne słowa kluczowe

  • Stefan Materzyński
  • 05-10-2012
  • inbound marketing, marketing internetowy, SEO,

Mark Twain powiedział kiedyś słynne zdanie: “Różnica między odpowiednim, a prawie odpowiednim słowem jest taka, jak między błyskawicą, a robaczkiem świętojańskim.” Nie znał on co prawda zasad pozycjonowania stron, ale użyta przez niego metafora świetnie obrazuje to jak ważny jest dobór odpowiednich słów kluczowych. To właśnie od nich zależy ilu odwiedzających przyciąga dana strona branżowa oraz jaki procent z nich stanowią potencjalni klienci, a jaki zupełnie przypadkowe osoby. Niestety, sama nazwa lub kategoria produktów nie wystarczą żeby zapewnić sobie wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Przy wyborze skutecznych fraz kluczowych należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Oto kilka złotych zasad, których znajomość pozwoli nam uniknąć typowych błędów, popełnianych podczas prowadzenia kampanii internetowej, a tym samym zaoszczędzić czas i przeznaczone na nią pieniądze.

CZYTAJ WIĘCEJ

Marketing Internetowy w polskich realiach

  • Stefan Materzyński
  • 04-10-2012
  • inbound marketing, marketing internetowy,

Parę słów co wkrótce znajdziecie na naszym blogu

Po podjęciu decyzji o pisaniu bloga (pamiętajcie, że jest to konieczne, jeżeli chcecie wygenerować ruch na swojej stronie, a o to przecież chodzi w Inbound Marketingu) musieliśmy zastanowić się nad jego tematem, czyli o czym będziemy pisać przez najbliższy czas. Pomysł nie przyszedł od razu, ale po krótkiej konsultacji zespołu stwierdziliśmy iż zaczniemy od początku, czyli postaramy się jak najlepiej potrafimy wytłumaczyć naszym czytelnikom czym tak naprawdę jest Inbound Marketing i jakie z jego stosowania płyną korzyści. Będziemy prowadzić naszego bloga w miarę regularnie dodając nowe wpisy przynajmniej 2 razy w tygodniu (postaramy się dotrzymać tej obietnicy chociaż nie będzie łatwo:).

CZYTAJ WIĘCEJ