Inbound Marketing Blog

Elementy które sprawiają, że e-mail marketing działa

  • Stefan Materzyński
  • 12-12-2014
  • CTR, e-mail, e-mail marketing, ROI,

Wielu marketingowców uważa, że e-mail marketing jest przestarzałym narzędziem i nie wiadomo dlaczego, usilnie próbuje zastępować go aktywnością w mediach społecznościowych.  Po co jednak pozbawiać się silnego kanału komunikacji, którym jest poczta mailowa, jeśli można wykorzystywać oba te kanały?

CZYTAJ WIĘCEJ

E-mail Marketing: Autorespondery vs. Automatyzacja Marketingu

  • Stefan Materzyński
  • 05-12-2014
  • automatyzacja marketingu, autorespondery, e-mail, e-mail marketing,

Komunikacja z klientem to zawsze ogromne wyzwanie dla firmy dostarczającej swoje produkty i usługi drogą elektroniczną. To inna relacja, niż wejście kupującego do osiedlowej piekarni, powiedzenie „dzień dobry” oraz kontakt z miłą i uśmiechniętą sprzedawczynią. Klient online podejmuje decyzje w zupełnie innej rzeczywistości. Ogromna przestrzeń Internetu daje mu duże pole manewru. Zanim dokona zakupu może sprawdzić cenę towaru w innych sklepach, domagać się wersji, którą zauważył na stronie konkurencji, lub bez żadnych konsekwencji, zrezygnować z zakupów i opuścić witrynę. Dlatego tak ważne jest, aby dostarczyć mu przewodnika (zastępującego Panią z piekarni), którym może być wiadomość e-mail.

CZYTAJ WIĘCEJ

E-mail marketing – sztuczki, które uatrakcyjnią Twoje e-maile

  • Stefan Materzyński
  • 21-11-2014
  • e-mail, lead, marketing,

Zawsze istnieją sztuczki, które mogą przyspieszyć osiągnięcie zamierzonego celu.

CZYTAJ WIĘCEJ

Tricki w e-mail marketingu dzięki którym osiągniesz sukces

  • Stefan Materzyński
  • 14-11-2014
  • e-mail, lead, marketing,

Aby osiągnąć sukces, trzeba sprecyzować cel. Następnie należy dobrać odpowiednią taktykę i z uporem dążyć do wyznaczonego punktu docelowego. Strategia e-mail marketingowa pod tym względem niczym się nie różni.

CZYTAJ WIĘCEJ

E-mail marketing – unowocześnienie kluczem do sukcesu

  • Stefan Materzyński
  • 07-11-2014
  • e-mail, lead, marketing,

E-mail marketing to technika marketingowa, która stale powinna się rozwijać. Jest ona wykorzystywana do generowania leadów sprzedażowych. Pomaga także podjąć im decyzję o dokonaniu zakupu danego produktu. E-mail marketing to również sposób na budowanie świadomości marki oraz umacnianie jej pozycji na rynku.

CZYTAJ WIĘCEJ