Elementy które sprawiają, że e-mail marketing działa
- Stefan Materzyński
- 12-12-2014
- CTR, e-mail, e-mail marketing, ROI,
Wielu marketingowców uważa, że e-mail marketing jest przestarzałym narzędziem i nie wiadomo dlaczego, usilnie próbuje zastępować go aktywnością w mediach społecznościowych. Po co jednak pozbawiać się silnego kanału komunikacji, którym jest poczta mailowa, jeśli można wykorzystywać oba te kanały?
E-mail Marketing: Autorespondery vs. Automatyzacja Marketingu
- Stefan Materzyński
- 05-12-2014
- automatyzacja marketingu, autorespondery, e-mail, e-mail marketing,
Komunikacja z klientem to zawsze ogromne wyzwanie dla firmy dostarczającej swoje produkty i usługi drogą elektroniczną. To inna relacja, niż wejście kupującego do osiedlowej piekarni, powiedzenie „dzień dobry” oraz kontakt z miłą i uśmiechniętą sprzedawczynią. Klient online podejmuje decyzje w zupełnie innej rzeczywistości. Ogromna przestrzeń Internetu daje mu duże pole manewru. Zanim dokona zakupu może sprawdzić cenę towaru w innych sklepach, domagać się wersji, którą zauważył na stronie konkurencji, lub bez żadnych konsekwencji, zrezygnować z zakupów i opuścić witrynę. Dlatego tak ważne jest, aby dostarczyć mu przewodnika (zastępującego Panią z piekarni), którym może być wiadomość e-mail.
E-mail marketing – sztuczki, które uatrakcyjnią Twoje e-maile
- Stefan Materzyński
- 21-11-2014
- e-mail, lead, marketing,
Zawsze istnieją sztuczki, które mogą przyspieszyć osiągnięcie zamierzonego celu.
Tricki w e-mail marketingu dzięki którym osiągniesz sukces
- Stefan Materzyński
- 14-11-2014
- e-mail, lead, marketing,
Aby osiągnąć sukces, trzeba sprecyzować cel. Następnie należy dobrać odpowiednią taktykę i z uporem dążyć do wyznaczonego punktu docelowego. Strategia e-mail marketingowa pod tym względem niczym się nie różni.
E-mail marketing – unowocześnienie kluczem do sukcesu
- Stefan Materzyński
- 07-11-2014
- e-mail, lead, marketing,
E-mail marketing to technika marketingowa, która stale powinna się rozwijać. Jest ona wykorzystywana do generowania leadów sprzedażowych. Pomaga także podjąć im decyzję o dokonaniu zakupu danego produktu. E-mail marketing to również sposób na budowanie świadomości marki oraz umacnianie jej pozycji na rynku.