SEO zmienia się wraz z aktualizacjami algorytmu Google
- Stefan Materzyński
- 31-10-2014
- algorytm, Gołąb, Google, Panda, Pingwin, SEO,
Branża SEO zawdzięcza swoją innowacyjność firmie Google, której działania oparte są głównie na zmianach jednego algorytmu. Ich ilość waha się od 500-600 w ciągu roku. W ostatnim wpisie przedstawiliśmy dlaczego mówi się o „starym” i „nowym” SEO. Teraz przypatrzymy się w jaki sposób unowocześnienia w algorytmie Google przyczyniły się do przemiany pozycjonowania stron.
Historia SEO, czyli zmiany algorytmu Google
- Stefan Materzyński
- 24-10-2014
- algorytm, Google, pozycjonowanie, SEO,
Google, dążąc do doskonałości w dziedzinie pozycjonowania stron, stale unowocześnia algorytm odpowiedzialny za SEO. Wszystkie zmiany mają za zadnie eliminowanie „podejrzanych” witryn i ograniczenie ich dostępu do najwyższych miejsc w rankingu SEO.
Unikaj błędów w pozycjonowaniu, przez które Twój content traci siłę!
- Stefan Materzyński
- 10-10-2014
- content, Google, pozycjonowanie, SEO,
Ostatnio przyglądaliśmy się „dobrym treściom”, które pozytywnie wpływają na SEO i dają naszej stronie możliwość uzyskania najwyższego miejsca w rankingu.
„Dobre treści” kluczem do skutecznego pozycjonowania
- Stefan Materzyński
- 03-10-2014
- content, Google, pozycjonowanie, SEO, treść,
Wiemy już, że w ostatnich czasach content marketing stał się nowym pozycjonowaniem stron. Dzięki dwóm algorytmom Google: Pandzie i Pingwinowi, już nie ilość, a jakość ma znaczenie.
Content marketing nowym sposobem na pozycjonowanie stron!
- Stefan Materzyński
- 26-9-2014
- content, content marketing, Google, pozycjonowanie, SEO, treść,
Content marketing to nic innego, jak marketing treści, czyli tworzenie i publikowanie ciekawych dla danej grupy odbiorców (leadów sprzedażowych) tekstów. To właśnie one mają znaczący wpływ na pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi odbiorcami.