MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

DLACZEGO MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE?

Media społecznościowe umożliwiają nawiązanie interakcji z odbiorcami Twoich przekazów reklamowych, użytkownikami odwiedzającymi Twoją stronę branżową i klientami. Dlatego też, aktywne udzielanie się na portalach społecznościowych, takich jak FacebookLinkedln, Twitter czy Google+, powinno być kluczowym elementem każdej strategii marketingowej.

Stała aktywność w mediach społecznościowych jest dzisiaj niezbędnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku oraz nawiązywania kontaktów z potencjalnymi odbiorcami Twoich produktów lub usług. Dzięki angażującej treści oraz atrakcyjnym materiałom zamieszczanym na firmowym profilu zwiększysz możliwość budowania satysfakcjonujących relacji biznesowych.

Przez ostatnie dwa lata, o 83% wzrosła liczba marketingowców, których zdaniem, wykorzystywanie Facebooka do celów marketingowych, stanowi kluczowy element powodzenia ich kampanii. Źródło: Hubspot

  • Zgodnie z doniesieniami przedsiębiorców, korzystających z mediów społecznościowych, wskaźnik pozyskanych w ten sposób klientów wyniósł 48% w przypadku Facebooka i 42% w przypadku Twittera.
  • 57% firm pozyskało nowego klienta dzięki LinkedIn.
  • Dla firm, prowadzących działalność typu B2C (skierowaną do klientów indywidualnych), portalem umożliwiającym najskuteczniejszą promocję jest Facebook, w przypadku przedsiębiorstw prowadzących działalność typu B2B (skierowaną do innych firm) – Linkedln.
  • Badania przeprowadzone w 2011 roku wykazały, że wykorzystywanie mediów społecznościowych do promowania danej marki, jest najskuteczniejszą strategią marketingową.
  • Zgodnie z wynikami tych samych badań, telemarketing, uczestnictwo w targach oraz rozpowszechnianie przekazów reklamowych za pomocą maili, są najmniej skutecznymi metodami.

Dowiedź się jak działamy w Clickray

NASZE ZADANIA

  • Zamieszczanie Twoich treści w mediach społecznościowych: Pomożemy Ci stworzyć świetne treści, a następnie zadbamy o to, żeby dotarły do Twoich odbiorców, rozpowszechniając je w mediach społecznościowych. Postaramy się o szeroki rozgłos Twojego atrakcyjnego dla odbiorcy contentu tak, by zdobył on grono odbiorców oraz przyczynił się do pozyskania wartościowych leadów sprzedażowych.
  • Obserwowanie mediów społecznościowych pod kątem Twojej branży: Dzięki odpowiednim narzędziom, monitorujemy serwisy takie jak Twitter czy Linkedln, w poszukiwaniu tematów i słów kluczowych, związanych z Twoją marką i branżą. W ten sposób będziesz na bieżąco informowany o nowych trendach, które mogą wesprzeć rozwój działalności Twojej firmy oraz zainspirować cię do zmian, dzięki którym będziesz wyróżniać się na tle konkurencji.
  • Pozyskiwanie fanów: Pozyskamy dla Ciebie stałych fanów, faktycznie zainteresowanych Twoją marką i śledzących publikowane przez Ciebie treści. Twój przekaz marketingowy nie będzie już grzeszył przypadkowością – dzięki jego umiejętnemu przygotowaniu trafisz do sprecyzowanej grupy docelowej, poszukującej informacji na temat Twojej oferty. Zachęcające do interakcji materiały oraz ciekawe treści sprawią, że zyskasz nowych potencjalnych klientów i przesuniesz ich w dół Twojego lejka sprzedażowego.
  • Interakcja z potencjalnymi klientami i użytkownikami związanymi z Twoją branżą: W imieniu Twojej firmy, będziemy śledzić i aktywnie uczestniczyć w branżowych dyskusjach w mediach społecznościowych. W ten sposób zbudujemy większą rozpoznawalność Twojej marki oraz pozyskamy dla Ciebie potencjalnych klientów, których przy umiejętnie przeprowadzonej strategii zmienisz w odbiorców Twoich produktów lub usług. Stała aktywność w mediach społecznościowych będzie również okazją do zbudowania profesjonalnego eksperckiego wizerunku wśród innych uczestników branżowych dyskusji.
  • Analiza wskaźnika rentowności kampanii prowadzonych w mediach społecznościowych: Pomożemy Ci określić poziom efektywności Twoich kampanii w mediach społecznościowych oraz podpowiemy w jaki sposób je usprawnić. Od teraz nie będziesz już musiał przeznaczać ogromnego budżetu na działania marketingowe, które nie przyniosą spodziewanego rezultatu. Korzystając ze wsparcia specjalistów w dziedzinie marketingu internetowego będziesz mógł na bieżąco śledzić wyniki prowadzanych działań, modyfikować podejmowane aktywności w zależności od rezultatów, które przynoszą. Optymalizacja prowadzonych działań pozwoli dokładnie ocenić, które aktywności przynoszą zyski, a które można zastąpić innymi, efektywniejszymi. W ten sposób dobierzesz najlepszą strategię dla swojej marki oraz poszerzysz swoja wiedzę z zakresu Inbound Marketingu.

Zobacz, jak działa aplikacja Clipsed

New Call-to-action