MONITORING KONKURENCJI

POZOSTAŃ W CZOŁÓWCE!

Uważne obserwowanie konkurencyjnych stron branżowych, umożliwia Ci bardziej obiektywną ocenę Twojej strony internetowej i wybranie efektywniejszej strategii marketingowej. Analizując słabe i mocne strony swojej konkurencji, nie tylko uczysz się na błędach innych, ale przede wszystkim jesteś w stanie lepiej dostrzec stojące przed Tobą wyzwania, ewentualne zagrożenia i nowe możliwości dla Twojego biznesu. Krótko mówiąc, systematyczne monitorowanie konkurencji jest absolutnie niezbędnym etapem każdej kampanii marketingowej, ponieważ umożliwia Ci lepsze zrozumienie rynku, i potrzeb Twoich potencjalnych klientów, a co za tym idzie, podejmowanie skuteczniejszych decyzji marketingowych. W dobie błyskawicznych zmian technologicznych, popularyzacji nowoczesnych narzędzi marketingowych stałe śledzenie zmian i nowych idei umożliwia prężny rozwój oraz budowanie skutecznych strategii przewagi konkurencyjnej. Tylko uważnie patrząc na przedsięwzięcia podejmowane przez inne firmy na rynku pozostaniesz w czołówce swojej branży!

NARZĘDZIA UMOŻLIWIAJĄCE MONITOROWANIE KONKURENCJI

Internet i nowoczesne narzędzia pozwalające kontrolować działania podejmowane przez Twoich branżowych rywali, umożliwią Ci szybką i łatwą ocenę skuteczności Twojej strategii marketingowej na tle konkurencji. Nie będziesz musiał przeznaczać dodatkowych środków na kosztowne analizy i raporty. Dzięki wypracowanym przez nas rozwiązaniom możesz dokładnie sprawdzić, jak w wirtualnej rzeczywistości radzą sobie firmy z Twojej branży. Wskazówki specjalistów Clickray pozwolą ocenić słabe i mocne strony w podejmowanych działaniach z zakresu marketingu internetowego oraz umożliwią wdrożenie nowych koncepcji, dzięki którym będziesz mógł zdobyć przewagę nad konkurentami. Oto kilka sprawdzonych metod, dzięki którym pomożemy Ci analizować konkurencyjne strony branżowe:

  • Sprawdzimy na ile efektywna jest Twoja strona oraz strony Twoich rynkowych konkurentów, jakie zalety i wady ma Twoja witryna, co można zrobić, by była ona jeszcze przyjaźniejsza i bardziej atrakcyjna dla internautów oraz by przyczyniała się do przesuwania zainteresowanych w dół Twojego lejka sprzedażowego.
  • Porównamy liczbę linków prowadzących na Twoją stronę i strony firm konkurencyjnych w celu znalezienia rozwiązań, które sprawią, że Twoja strona będzie cieszyć się większą popularnością, a zainteresowani ofertą Twojej firmy użytkownicy łatwo odnajdą ją na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania.
  • Przetestujemy Wasze profile w serwisie Twitter i podpowiemy, co można zrobić, by cieszyły się one większym zainteresowaniem oraz przyczyniały się do zwiększenia konwersji użytkowników tego portalu w klientów Twojej marki.
  • Sprawdzimy popularność facebookowych profili Twoich rynkowych rywali i na tej podstawie przedstawimy rozwiązania, które będziesz mógł wdrożyć w celu zwiększenia popularności swojej marki wśród użytkowników Facebooka oraz przyciągnięcia większej ilości potencjalnych klientów zainteresowanych Twoją ofertą.
  • Sprawdzimy natężenie ruchu generowanego przez Twoją witrynę branżową oraz liczbę stron zindeksowanych przez Google. Porównamy Twoje wyniki z wynikami konkurencji i podpowiemy, w jaki sposób stymulować zwiększanie zainteresowania Twoją stroną tak, by była ona silnym wsparciem procesów sprzedażowych oraz by cieszyła się dużym popularnością wśród internautów poszukujących informacji związanych z Twoją branżą.
  • Przeanalizujemy metadane i słowa kluczowe wykorzystywane przez Twoich rywali.Być może warto dokonać zmian w dotychczasowej liście wybranych dla Twojej marki słów kluczowych tak, by odzwierciedlały one sposób poszukiwań internautów oraz przyczyniały się do poszerzania grona nabywców Twoich produktów lub usług.
  • Będziemy monitorować konkurencyjne blogi branżowe. Trudno wyobrazić sobie dzisiaj efektywną kampanię marketingową bez wykorzystania potencjału, jaki drzemie w blogosferze. Prowadzenie branżowego bloga to jeden z bardzo istotnych elementów strategii inbound marketingowej. W ramach analizowania postaw konkurencji podpowiemy Ci, jak wykorzystać to narzędzie komunikacji z odbiorcami do zwiększania popularności Twojej marki oraz budowania rozpoznawalnego eksperckiego wizerunku w danej branży.
New Call-to-action