OPTYMALIZACJA STRONY SEO

NA CZYM POLEGA STRATEGIA SEO?

SEO czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (Search Engine Optimization) to niezwykle skuteczna i sprawdzona strategia, mająca na celu zapewnienie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania dla danej frazy lub słowa kluczowego, używanych przez internautów w celu znalezienia danego produktu lub usługi. Dzięki temu, Twoja strona branżowa stanie się bardziej widoczna dla wyszukiwarek internetowych, a w efekcie, częściej odwiedzana przez użytkowników, potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą. Wysoka pozycja w wyszukiwarce jest tym bardziej istotna, że większość internautów poszukujących odpowiedzi na swoje pytania skupia się na tych danych, które znajdzie od razu, nie przeszukując kolejnych wyników. Ten sposób poszukiwania potwierdzają poniższe statystyki.

DLACZEGO SEO JEST WAŻNE DLA TWOJEJ FIRMY?

  • 75% użytkowników, korzystających z wyszukiwarek internetowych, przegląda tylko pierwszą stronę wyników wyszukiwania.
  • 60% użytkowników, sprawdza jedynie trzy pierwsze wyniki wyszukiwania.
  • 20% wyszukiwań przeprowadzanych, każdego miesiąca, przy pomocy wyszukiwarki Google, dotyczy lokalnych firm.

Źródło: HubSpot

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

SŁOWA KLUCZOWE

Korzystając z odpowiednich narzędzi, pomożemy Ci wybrać najskuteczniejsze słowa kluczowe, dzięki którym Twoja strona branżowa przyciągnie większą liczbę internautów. Właściwie dobrane słowa kluczowe pozwolą im w łatwy sposób dotrzeć do oferty Twojej firmy. Wesprzemy Cię w precyzyjnym określeniu profilu Twoich użytkowników oraz sposobach zainteresowania sobą użytkowników poszukujących informacji związanych właśnie Twoją branżą.

CZYNNIKI ON-PAGE

Dzięki skutecznym narzędziom, dokładnie przeanalizujemy wszystkie strony w ramach Twojej witryny branżowej, prowadzące do nich linki oraz słowa kluczowe. Dzięki temu, będziemy w stanie skutecznie poprawić czynniki optymalizacji (on-page SEO). Czym są wspomniane czynniki? W skrócie, to te czynniki czy elementy strony, które decydują o pozycji Twojej strony w rankingach wyszukiwarek. Bardzo ważną kwestią z marketingowego punktu widzenia jest fakt, że czynniki on-page można samodzielnie kształtować i w ten sposób wpływać na sukces swojej kampanii w internecie.
Bardzo istotnym wyzwaniem są tu odpowiednio dobrane oraz właściwie naświetlone słowa kluczowe, które decydują o rozpoznawalności oraz popularności firmowej strony w sieci. Dlatego dokładamy wszelkich starań, by dobrać takie słowa kluczowe, dzięki którym potencjalny klient łatwo znajdzie Twoją markę, a z drugiej strony ekosponujemy je w ten sposób, by stały się one widoczne w wyszukiwarkach.

TWORZENIE LINKÓW

Narzędzie do analizowania linków, umożliwi nam monitorowanie i pomiar skuteczności Twoich linków przychodzących, a także wykrycie możliwości stworzenia nowych. Duża ilość linków, które odsyłają do strony firmowej jest szczególnie ważna z punktu widzenia strategii inbound marketingowej. Liczne linki przychodzące tworzą Twój autorytet w sieci, budują wiarygodność w oczach potencjalnych klientów oraz powodują, że oferta Twojego produktu lub usługi znajdzie się wyżej w wynikach wyszukiwania.
W celu uzyskania jak największej liczby linków odsyłających do Twojej strony głównej musisz zadbać o stworzenie unikalnych i intrygujących treści, które będą powodem, dla którego internauci będą się nimi chcieli dzielić z innymi użytkownikami sieci. Jeśli nie poświęcisz trochę czasu na zbudowanie oryginalnego i wiarygodnego contentu, nie będziesz mógł liczyć na dłuższe zainteresowanie ze strony czytelników. W przypadku, gdy napięty harmonogram nie pozwala Ci na budowanie bazy branżowych tekstów, warto rozważyć zatrudnienie specjalistów, którzy stworzą profesjonalne treści. „podane” w różnorodnej formie (artykułów na blogu, webinarów, e-booków). W atrakcyjny sposób przybliżą one kwestie związane z Twoją firmą oraz będą budować Twój profesjonalny i otwarty na nowe metody komunikacji z klientem wizerunek.

CZEGO NIE ROBIMY?

  • Nie składamy obietnic, niemożliwych do spełnienia.
  • Nie stosujemy nieuczciwych metod marketingowych, które mogłyby zaszkodzić Twojej stronie.
  • Nie nadużywamy słów kluczowych, tworząc treści marketingowe.
  • Nie tworzymy stron zawierających setki przekierowań.
New Call-to-action